Opgelost door Harense Smid (failliet): koffiemachine kapot

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 76225
Gebruiker
marinus
Datum
3 reacties

Details

De klacht

ik heb van iemand een koffie machine overgenomen met 2 jaar garantie hij was nog nooit uit de doos geweest ik wou hem gebruiken de gebruikhandleing 3 a 4 keer door genomen hij deed helemaal niks gebeld gelijk opgestuurd zeggen ze dat het 6 a 7 weken duurt terwijl ik helemaal geen koffie aparaat thuis meer heb en ze reageren niet op mails en klachten

De oplossing

gewenste oplossing is dat er zo snel mogelijk een tas2002 of een andere tassimo word opgestuurd naar mijn huis zo dat ik weer kan gebruiken of geld dat ik naar een andere winkel kan gaan en wel graag zo spoedig mogelijk

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Harense Smid (failliet) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Harense Smid (failliet)
    Datum
    Geachte heer Koopman,We hebben uw klacht via klachtenkompas ontvangen, waarvoor onze dank. Vandaag zullen wij telefonisch contact met u opnemen.
    Vriendelijke groet, Webcare De Harense Smid
  2. Auteur
    marinus
    Datum
    maar als nog vind ik 5 weken wel erg lang
  3. Auteur
    marinus
    Datum
    uit eindelijk zeer tervreden met de oplossing

Uiteindelijke oplossing

Auteur
marinus
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Harense Smid (failliet)?