Klacht Harense Smid (failliet): Reparatie magnetron duurt nu al bijna 3 maanden

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 31170
Gebruiker
J.P. Velkers
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 15 mei heb ik persoonlijk een Whirlpool magnetron bij de TD in Oss afgeleverd om hem zo snel mogelijk gerepareerd te krijgen. Nu, bijna 3 maand later, is de magnetron nog steeds niet gerepareerd. In eerste instantie was de reden dat de onderdelen nog gemaakt moesten worden. Daarna kwam het excuus dat ze een faillissement hebben gehad. Het excuus wat nu gebruikt wordt is dat Whirlpool hen geen onderdelen meer wil leveren en dat een monteur van Whirlpool bij de TD Harense Smid komt om te repareren. Navraag bij Whirlpool levert op dat Whirlpool beweert dat er wel onderdelen geleverd worden maar dat ze zelf moeten repareren omdat het probleem voor Harense Smid waarschijnlijk te groot is. Kortom, kastje-muur verhaal en ondertussen is er nog steeds niemand die me kan of wil vertellen wanneer de magnetron, die overigens krap een jaar oud is, gerepareerd is. Ook alternatieven worden er niet aangeboden.

De oplossing

voor het einde van deze week de magnetron gerepareerd, vervanging van de magnetron of in elk geval een tijdelijke oplossing.
Daarnaast is het allerbelangrijkst te vertellen wat precies de status is. De opmerking: vrijdag komt er een monteur van Whirlpool langs is niet voldoende, wat heb ik aan zo'n loze mededeling?
Wat gaat die monteur dan precies doen en belangrijkste, wanneer gaat u nu wat aan mij communiceren over wanneer de magnetron gerepareerd is of wanneer komt u nu met een alternatief!!!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Harense Smid (failliet) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Harense Smid (failliet)
    Datum
    Klant is reeds eerder geinformeerd.
    order is afgewerkt
  2. Auteur
    J.P. Velkers
    Datum
    Klacht is afgehandeld. Uiteindelijk is de magnetron net binnen de drie maanden gerepareerd en geretourneerd. Jammer dat Whirlpool zijn verantwoordelijkheid in deze als fabrikant niet genomen heeft en uiteindelijk de de consument in de kou laat staan. Hopelijk gebruikt Harense Smid alle leermomenten van dit geval om hun eigen organisatie te verbeteren zodat ze in de toekomst betere service gaan verlenen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.P. Velkers
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Harense Smid (failliet)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen