Opgelost door Harense Smid (failliet): Tegemoetkoming reparatiekostn was/droogcombi

Peter Valkenburg

D.d. 27-10-2009 bij de Harense Smid (HS) een was/droogcombi van Electrolux (ELX) voor €.899,99 incl. BTW gekocht.
D.d. 24-01-2012 (na circa 2 jaar en 2 maanden) ging van de combi het “nakedboard”, de module met de software, stuk.
D.d. 30-01-2012 heeft een door de HS ingeschakelde monteur van ELX de module vervangen. Kosten €.229,48. Deze kosten onder protest voldaan. Na een moeizame onderhandeling heeft de HS een waardebon van €.50,- als tegemoetkoming in de kosten gegeven.
D.d. 10-06-2014, dus binnen 2,5 jaar na het plaatsen van de nieuwe module,
was deze weer defect. Na overleg met de HS is ELX weer ingeschakeld om het defect te verhelpen. De kosten voor deze vervanging €.167,04. Opnieuw deze onder protest voldaan. Daarom d.d. 5-07-2014 zowel bij de HS als ELX verzocht om een volledige tegemoetkoming in de tweede reparatiekosten. Immers een was/droogcombi mag bij normaal gebruik niet 2 keer binnen 5 jaar stuk gaan. Tot op heden tevergeefs. Derhalve deze klacht.

Volledige tegemoetkoming tweede reparatiekosten nakedboard

Wij vinden dat Harense Smid (failliet) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Harense Smid (failliet)
    Geachte heer Valkenburg.
    We hebben uw klacht via deze site ontvangen, daarvoor onze dank.
    Uw klacht hebben we naar onze afdeling consumentenbelangen doorgezonden.
    Vandaag zal men met u contact opnemen.
    Hopende u naar behoren geïnformeerd te hebben.
    Vriendelijke groet.
    Webcare De Harense Smid
    Peter Valkenburg
    Harense Smid (HS) heeft telefonisch contact opgenomen met het verzoek om de laatste reparatienota te mailen. Hieraan voldaan. HS zal thans bekijken hoe men mij tegemoet kan komen. In afwachting van het resultaat hiervan blijft de klacht actueel.
    Peter Valkenburg
    Harense Smid (HS) beschouwd mijn klacht als een non-conform probleem. Daarom heeft HS besloten de 2e reparatiekosten ad. €.164,07 aan mij te crediteren en terug te vorderen bij de fabrikant. Dit bedrag is inmiddels op mijn bankrekening overgemaakt. Hiermee is mijn klacht tot volle tevredenheid afgehandeld.

Peter Valkenburg

Ook een klacht indienen over Harense Smid (failliet)?