Opgelost door Harense Smid (failliet): vergoeding rep.onjuist aangesloten dubbele trekschakelaar

Maria

Dubbele trekschakelaar was/droogcombinatie onjuist aangesloten door monteurs Harense Smid. Gevolg na 2 jaar kortsluiting. in schakelaar.
Reparatie is uitgevoerd door bedrijf die samenwerkt met Harense Smid, nml. fa. Heas Doedens in Eelde.
Gemaakte kosten ondanks belofte en diverse toezeggingen
en correspondentie, zowel schriftelijk als telefonisch, nog steeds niet ontvangen.
Correspondentie dateert vanaf 25 juli 2013.
Correspondentie is altijd correct en vriendelijk uitgevoerd. Bedrijf informeerde zelfs een keer naar gironr. Ik meende dat ik het bedrag dan snel tegemoet zou zien, maar helaas niets van dit alles. Kopie factuur is in bezit van Harense Smid.

Overboeking van de aan mij beloofde gemaakte kosten van 71,-- Euro.

Wij vinden dat Harense Smid (failliet) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Harense Smid (failliet)
    Wij willen u danken voor het kenbaar maken van uw klacht.
    Na het lezen van uw klacht hebben wij met onze financiële administratie contact opgenomen.
    Van hen ontvingen we het bericht dat naar u op 24-09-2013 een bedrag van € 71,00 is overgemaakt.
    Voor de goede orde zal men later vandaag u het bewijs, dat wij van de bank hierover mochten ontvangen, per mail verzenden.Hopende u naar behoren geïnformeerd te hebben.
    Webcare De Harense Smid
    Maria
    De klacht is mij een raadsel. Dit is vorig jaar al afgehandeld naar tevredenheid. Ik neem nog contact op met Harense Smid om het recht te zetten. mijn excuses

Maria

Ook een klacht indienen over Harense Smid (failliet)?