Klacht Haribo: Hars stuk glas of plastic in snoepzak Haribo

Klachtnummer
# 168733
Gebruiker
Saskia
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Eergisteren snoepje gegeten van zak Haribo Rainbow waar een hard stukje (plastic of glas; niet specifiek definieerbaar, wel bewaard) in zat. Ik was er natuurlijk lekker op aan het kauwen en voelde dit ineens/ krak, haalde het snel uit mijn mond en voelde dat er iets aan ijn kies ontbrak. Er was een splinter van mijn kies afgebroken! Het was een heel klein stukje in het snoep, dus zoiets slik je wel door, maar toch heel gevaarlijk voor kiezen en tanden als je er toevallig op kauwt/ bijt (in mijn geval!)! Gisteren gelijk melding gemaakt van dit o bij Haribo, maar reactie blijft vooralsnog uit!

Inmiddels is gisteren ook eea door mijn tandarts nagekeken (en kan bevestigd worden) en betreft het een afgebroken stuk aan de zijkant van mijn kies, zodat reconstructie nodig is.

De oplossing

Contact met Haribo over bovenstaand ongeval
ZSM (!!!) onderzoek over dit gevonden stukje (waar komt dit vandaan? machine, glas? hoe kan dat?)
Recall product, zeer gevaarlijk voor kinderen en tanden!
Vergoeding van mijn tandartskosten!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Haribo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Haribo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen