Wij vinden dat Harings Tweewielers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Harings Tweewielers: Heb via internet koopovereenkomst gesloten, die wordt niet nagekomen.
Details
Klacht
Via internet heb ik fiets voor mijn zoontje gevonden, besteld en betaald. Later op die dag heb ik mail van hun gekregen, dat ik moet snappen, dat het om foutje gaat en de prijs werdt verhoogt. Op mijn antwoord kreeg ik beledigend mail, waarin werd ik bedrieger genoemd. Kortom, ik heb deze fiets via internet gevonden, besteld en betaald. Uiteindelijk geen fiets gekregen plus werdt ik nog beledigd. Lekker, he!Gewenste oplossing
Ik wil de fiets alsnog krijgen voor de prijs dat in de koopovereenkomst afgesproken is. Schriftelijke excuses lijk me ook op zijn plaats.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.