Klacht Harings Tweewielers: Slechte service harings tweewielers

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 273160
Gebruiker
Patrickc
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik ben momenteel in afwachting van een fiets. Ik heb deze 5 a 6 dagen geleden besteld en deze zou 2 dagen geleden afgeleverd worden. Ik had geen bevestiging van verzending gekregen en ben in de chat gaan vragen. De fiets zou klaarstaan, maar was een probleem met de leverancier. Hij zou zo snel mogelijk komen. We zijn nu 2 dagen verder en heb nog steeds geen fiets. Ik ben momenteel met openbaar vervoer aan het reizen en betaal hier voor, omdat de fiets nog niet geleverd is. Na e-mail contact word er beweerd dat de fiets er nu ineens zou zijn en morgen opgehaald word. Nou heb ik gevraagd naar een oplossing voor mijn openbaar vervoer vergoeding, maar kan geen oplossing bieden. Dit volstrekt oneerlijk, want door zijn slechte levering kost het mij nu extra geld. Wat kan ik hiermee? Want ben zeer ontevreden en behoorlijk geïrriteerd. Dit is toch niet normaal? Ik moet er zelf achteraan zitten, anders hoorde ik niks.

Vriendelijke groet patrick canninga

Gewenste oplossing

Ik zou een kinderzitje of fietstassen erbij wel kunnen waarderen. Ik word vader binnen 4 week, en moet mobiel kunnen zijn. Dus boodschappen houden in een fietstas of een kinderzitje voor de kleine zou helemaal top zijn.
Geboden oplossing
Het bedrijf zegt mijn geld teruggestort te hebben. Na een week mijn geld kwijt te zijn geweest, kan ik dus morgen pas achter een andere aan. Ik ben hiermee dus niet geholpen. En kan weer wachten
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Harings Tweewielers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Harings Tweewielers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen