Klacht Harmony Service Center: 'Valschade' als antwoord op vastlopen iPhone

Klachtnummer
# 149049
Gebruiker
HermesNL
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Een aantal maanden geleden heb ik via iCentre in Zeist mijn iPhone 6 plus aangeboden voor reparatie omdat er een grijze balk in het scherm verscheen. Na onderzoek door Harmony werd valschade als oorzaak aangeven en kon ik voor 421 euro een nieuwe krijgen. Tot mijn verbazing had de nieuwe iPhone hetzelfde euvel waarop de telefoon wederom werd omgewisseld.
Vorige week zaterdag heb ik de iPhone 6 van mijn vrouw ingeleverd omdat het was vastgelopen bij een iOs update. Tot mijn stomme verbazing kreeg ik wederom te horen dat het door valschade kwam en of ik weer 421 euro wilde betalen voor een omruil.
Zowel iCentre als de failliete BAS Group reageert niet behalve dat ik mijn telefoon niet hoef te laten maken. De iCentre manager geeft mij gelijk ( emails in mijn bezit ) maar doet verder niets om deze situatie op te lossen. Inmiddels is er reeds een formele klacht bij Apple Benelux ingediend maar doe het ook nog hier.

De oplossing

terugbetaling van de 421 euro van de iPhone 6 plus en een normale uitleg van de schade aan de iPhone van mijn vrouw omdat het geen valschade kan zijn. Het apparaat ziet er onbeschadigd uit.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Harmony Service Center is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Harmony Service Center?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen