Klacht Harmony Service Center: Deze harmony zijn zo goed als oplichters

Klachtnummer
# 592594
Gebruiker
anoniem
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Dat ik mijn verzekering van mij mobiel al 9 maanden geleden had afgesloten maar hun hebben mij kosten alleen maar erbij geschreven en mij verzekering niet afgesloten dus opgezegd
En had mijn iPhone 13 mini allang niet meer meer dan 10 maanden al niet

Gewenste oplossing

Gewoon niet steeds mij mailen met die facturen die ik moet betalen want had mij abonnement echt al 9 maanden geleden opgezegd

1 reactie

  1. Auteur
    Harmony Service Center
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer Capello,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.

    Wij hebben eerder aanvullende gegevens bij u opgevraagd, hier heeft u helaas niet op gereageerd. Wij zouden het zeer op prijs stellen als u ons meer gedetailleerde informatie zou kunnen geven. Uit onze administratie kunnen wij namelijk geen eerdere opzegging van u terugvinden.

    Om uw klacht op de juiste manier in behandeling te nemen, wil ik u vriendelijk vragen te reageren op onze vragen. Wij zullen u nogmaals een e-mail sturen.

    Met vriendelijke groet, Harmony

Ook een klacht indienen over Harmony Service Center?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen