Klacht Harmony Service Center: Diefstal niet vergoed

Jolien

Mijn telefoon zou verzekerd moeten zijn tegen diefstal. Toen een man deze uit mijn zak gestolen heeft geldt dit volgens hun niet als diefstal omdat ik geen beschadigingen heb opgelopen. Ik vind dit echt absurd, een diefstal met lichamelijk letsel komt bijna nooit voor. Ik snap dat dit als verzekering lekker makkelijk is omdat je op deze manier nooit hoeft te vergoeden maar ik vind dit wel bijzonder slechte service aangezien het om een aanzienlijk bedrag per maand gaat.

Alsnog mijn telefoon vergoeden

Harmony Service Center
    Geachte mevrouw Oud,

Hartelijk dank voor uw bericht op klachtenkompas.

Uit onze administratie kunnen wij opmaken dat wij u op dinsdag 18 februari jl. een e-mail hebben gestuurd naar aanleiding van een telefonisch bezwaar. In deze e-mail hebben wij u uitgelegd waarom uw claim niet onder de dekking van uw polis valt.

In uw bericht op klachtenkompas geeft u aan dat het toestel door een man uit uw jaszak is gestolen. Zoals in onze eerder e-mail hebben aangegeven verklaard u bij de aanmelding van de claim dat u niet weet wat er is gebeurd. Het toestel kan uit uw jaszak zijn ontvreemd of zijn gevallen uit uw jaszak ten tijde u naar huis liep. Zakkenrollerij of verlies is niet gedekt. Uiteraard hoeft u geen lichamelijk letsel op te lopen voordat uw claim zou zijn gedekt onder de polis. U zou zich ook niet bedreigd hoeven te voelen. Alleen van beide is geen sprake, uw weet niet wat er is gebeurd.

Om die reden is uw claim afgewezen.

Harmony

Ook een klacht indienen over Harmony Service Center?