Opgelost door Harmony Service Center: Doorlopende afschrijving voor verzekering van Ipod touch

jaline

Ik blijk al meer dan 4 jaar maandelijks € 5,50 te betalen aan HSC Rosemont. Dit voor een verzekering van een iPod die ik gekocht heb bij Dixons, Dobbe 16 in Zwolle. Toen ik ging zoeken op het internet kwam ik meerdere soortgelijke gevallen tegen. De iPod is inmiddels niet eens meer in gebruik, en het is natuurlijk nooit de bedoeling geweest dat ik een doorlopende verzekering zou afsluiten. Ik was mij hier dan ook niet bewust van tot vandaag. Op het polisblad dat ik nog ergens heb kunnen vinden staat ook niet voor hoe lang de verzekering wordt afgesloten, nog dat ik hem zelf weer moet opzeggen. Er staat ook niet op waarvoor de iPod verzekerd is. Ik vraag mij dan ook af of dit wel rechtsgeldig is en ben van plan dit voor te leggen aan het juridisch loket.
Bij aankoop van de iPod heb ik wel 2 maanden premie betaald en poliskosten à 7,50. Vermoedelijk heb ik gedacht dat dit de hele verzekering betrof.

Graag wil ik hierbij het contract beëindigen met ingang van vandaag.
En teruggaaf van de premie vanaf 19-05-2012 à 4,99 per maand.

Harmony Service Center
    Geachte J Dragt,

Allereerst onze excuses voor het ontstane ongemak.

Harmony Service Center heeft uw klacht ontvangen. Wij doen ons uiterste best om samen met u tot een goede oplossing te komen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

Customer Care
    Harmony Service Center
    jaline
    Het bedrijf HSC heeft de klacht in behandeling genomen en neemt binnen 5 werkdagen contact met mij op. Ze bieden hun excuus aan voor het ontstane ongemak. Ik wacht af met welke oplossing zij komen.

jaline

Ook een klacht indienen over Harmony Service Center?