Opgelost door Harmony Service Center: Geen goede oplossing schade aan telefoon

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 274585
Gebruiker
Kir1991
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Mijn iphone 4s is in februari 2017 kapot gegaan.
Vrij snel een telefoon toe gestuurd gekregen die niet aangesloten kon worden op het netwerk.
Bij de Istore dachten ze dat het om Amerikaanse telefoons gaat.
Dit heeft zich tot nu toe 4 keer herhaald.
Uieindelijk de oplossing gekregen om van een iPhone 4 naar 5 te gaan helaas begaf deze het ook binnen 2 weken. In die twee weken heb ik de verzekering gestopt omdat ik klaar was met de ongein.
Later bleek dit een telefoon van 3 jaar oud te zijn (volgens het Imeinummer) Meerdere malen proberen te bellen maar meneer Ardenne was niet bereikbaar. Werd na vragen ook niet teruggebeld.
Vanmorgen eindelijk gehoor maar omdat ik nu niet meer verzekerd ben kan de heer Fons van Ardenne niks meer voor ons betekenen dan alleen een klachtenbrief sturen.
Dat terwijl ik al 3 jaar iedere maand premie betaald heb.
Ik vind dit ronduit schandalig en oneerlijk.

De oplossing

Een goedwerkende nieuwe IPhone 5

2 reacties

  1. Auteur
    Harmony Service Center
    Datum
    Beste mevrouw Hemelaar,

    Hartelijk dank voor uw reactie op klachtenkompas.

    Als alle eerst onze welgemeende excuses voor dit ongemak.

    Naar aanleiding van uw klacht hebben wij direct contact met u opgenomen. Wij zijn van mening dat wij dit zo snel mogelijk met elkaar moeten oplossen.

    Op dit moment zijn wij in afwachting van de correspondentie die u eerder met dhr. van Ardenne heeft gevoerd. Zodra wij dit hebben ontvangen zullen wij overgaan tot een besluit.

    Vertrouwend u voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Team Customer Care
    Harmony Service Center
  2. Auteur
    Harmony Service Center
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Hemelaar,

    Wij hebben uw toestel in goede orde mogen ontvangen. Uit onze administratie kunnen wij opmaken dat er een ander toestel voor u is besteld. Verwacht is dat u dit toestel deze week op het bij ons bekende adres ontvangt.

    Wij willen nogmaals onze welgemeende excuses aanbieden voor dit ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Team Customer Care
    Harmony Service Center

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kir1991
Datum
Uiteindelijke oplossing
Binnen een half uur werd ik gebeld door een andere medewerker dan die ik voorheen gesprekken had. Ik kreeg veel begrip en we hebben samen gepraat over een passende oplossing. Ik heb mijn oude telefoon opgestuurd en heb een vervangende iPhone 5s gekregen. Tot nu toe lijkt hij goed te werken en hoop dat hij dit ook gaat blijven doen.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Harmony Service Center?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen