Opgelost door Harmony Service Center: Geen toegang tot klantenportaal.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 504694
Gebruiker
M4RTIJN
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na ongeveer een maand heb ik nog steeds geen toegang tot het klantenportaal. Ik heb meerdere keren telefonisch contact opgenomen met Harmony en uitgelegd wat er aan de hand is, maa ik ben nog steeds niet geholpen.

De ICT-afdeling begrijpt volgens mij het probleem niet.

Mijn inloggegevens kloppen, maar ik krijg steeds de foutmelding dat er iets is misgegaan met het inladen van de omgeving.

De oplossing

Ik wil mijn toegang tot het klantenportaal terug.

1 reactie

  1. Auteur
    Harmony Service Center
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Oudshoorn,

    Bedankt voor uw bericht.

    Wij vinden het erg vervelend dat u aangeeft niet te kunnen inloggen in uw klantportaal. Om die reden hebben wij ook direct contact opgenomen met onze afdeling ICT. Wij hebben begrepen dat u inmiddels en ook voordat wij dit bericht ontvingen heeft kunnen inloggen in uw klantportaal en ook een gebruik hiervan heeft kunnen maken.

    Mocht bovenstaande niet kloppen, willen wij u vriendelijk vragen een e-mail te sturen naar customercare@harmony.nl Wij zullen dan telefonisch contact met u opnemen om zo samen te kijken naar een oplossing.

    Excuses voor het ongemak.

    Vertrouwend u voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Harmony

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M4RTIJN
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik ben vanmiddag vriendelijk geholpen aan de telefoon. Het probleem is nu opgelost en het klantenportaal werkt weer naar behoren.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Harmony Service Center?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen