Klacht Harmony Service Center: Gereviseerde onderdelen bij origineel toestel

Klachtnummer
# 652980
Gebruiker
EvanB
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Mijn klacht gaat om mijn iPhone 12 Pro Max die na zowel de eerste als de tweede reparatie niet naar verwachting terug is gekomen. 2 x eigen risico van 25 euro betaald.

Na de eerste reparatie was een groot deel door valschade gefixt echter mijn camera was nog steeds slecht evenals de achterkant die nog steeds gebarsten was. Na die schadeclaim te hebben ingediend weer teruggestuurd alleen als ik in de instellingen kijk zie ik dat de camera een gereviseerd onderdeel betreft en daarom niet goed werkend is. Dit zie ik ook terug in de kwaliteit van het onderdeel.

Ik heb hierover gemaild op 18-01-2023 van en op 04-03-2023 per mail een aanbod gekregen van 1 x 25 euro eigen risico retour en case closed.

Ik ben hiermee niet akkoord gegaan en heb op 04-03-2023 een verzoek ingediend dat ik uiteindelijk best de 25 euro eigen risico voor mijn rekening wil nemen maar dat ik dan wel wil dat de onderdelen die gereviseerd zijn vervangen worden door origineel aangezien mijn iPhone niet gereviseerd is en ik al 2 jaar vaste klant ben bij Harmony met dit toestel zonder iets gemeld te hebben. Tot op heden helaas nog geen reactie ontvangen.

Gewenste oplossing

Dat de onderdelen die gereviseerd zijn vervangen worden door het origineel, zodat de kwaliteit beter is en de melding verdwijnt.

1 reactie

  1. Auteur
    Harmony Service Center
    Datum
    Beste EvanB,

    Allereerst onze welgemeende excuses. Wat vervelend om te moeten vernemen dat u een onprettige ervaring met Harmony heeft gehad. Wij willen samen met u tot een passende oplossing komen.

    Wij zullen contact met u opnemen.

    Wij willen u bedanken voor u review en hopen samen tot een goede oplossing te komen.

    Met vriendelijke groet,

    Team Customer Care
    Harmony

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Harmony Service Center?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen