Klacht Harmony Service Center: Gewijzigde voorwaarden care premium >500

Basvanderv

Op 23 december 2014 een iphone 6 gekocht bij dixons in Roosendaal, De verkoper vertelde mij over de Dcare premium >500 verzekering die ze konden aanbieden, maar wegens goede ervaringen met apple care + (van apple zelf, direct omruilen van defect toestel voor een nieuwe) wilde ik hier in eerste instantie niet aan. Ik kan voor mijn werk absoluut niet zonder mijn telefoon en moet continu bereikbaar zijn.De medewerker vertelde mij echter dat hun verzekering bij schade het toestel ook om zou ruilen voor een nieuwe. Na lang twijfelen ging ik akkoord

Nu ik onlangs helaas een schade aan mijn toestel moest melden werd mij telefonisch verteld dat de voorwaarden waren gewijzigd en dat mijn telefoon opgestuurd werd ter reparatie.Dus niet het beloofde nieuwe toestel en ik zou minimaal 10 werkdagen moeten wachten.Nooit heb ik hierover enig bericht gehad.

Ik voel mij zwaar belazerd, ik betaal netjes mijn premie van 13,95 per maand om niet zonder telefoon te zitten bij schade, nu dus alsnog.

Ik wil tot een oplossing komen waarbij harmony mijn telefoon alsnog omruilt voor een nieuwe, waarvoor ik de verzekering ook heb afgesloten.

Harmony Service Center
    Geachte heer van der Vorst,

Na aanleiding van uw klacht, heb ik u vanmiddag per e-mail al geïnformeerd.
    Wij zullen uw reactie op de e-mail afwachten.

Met vriendelijk groet,

Team Customer Care
    Beste,

Ik heb niets van jullie ontvangen. naar welk email adres is dit gestuurd?
    Harmony Service Center

Geachte heer van der Vorst,

Wij kunnen ons voorstellen dat u het niet eens bent met de polisvoorwaarden. U bent door ondertekening echter wel akkoord gegaan met deze voorwaarden.

Natuurlijk is het erg spijtig als er ten tijde van afsluiting van de verzekering een andere voorstelling is geweest van de dekking van deze verzekering. Er ligt een belangrijke verantwoordelijkheid bij de verkoper om de klant goed in te lichten en hierbij mag van opzettelijke misleiding geen sprake zijn. Echter, bij het tekenen van elk contract ligt de eindverantwoordelijkheid voor het lezen van eventuele voorwaarden aan de kant van de contractant. Na ondertekening van de polis krijgt de verzekerde bovendien veertien dagen bedenktijd. Binnen deze veertien dagen kan de polis alsnog kosteloos geannuleerd worden.

Uit onze administratie kunnen wij opmaken dat er op 27 mei jl. een schademelding is gedaan. Op 14 juni jl. is hij ingeleverd bij de winkel & verstuurd naar het logistiek centrum. Wij zullen contact opnemen met het reparatiecentrum & het verzoek indienen het product met enige voorrang te behandelen.

Vertrouwend u voldoende te hebben geïnformeerd.

Team Customer Care

Basvanderv
    De voorwaarde die ik geaccepteerd heb was dat er een nieuw toestel geleverd zou worden, de door jullie later doorgevoerde wijziging is niet naar mij gecommuniceerd dus ook niet geldig. Er staan hier meerdere identieke klachten die wel opgelost zijn dmv levering van een nieuw toestel. gaarne verder contact via het bij jullie bekende email adres want ik ben niet akkoord met deze afhandeling.

Basvanderv

Ook een klacht indienen over Harmony Service Center?