Klacht Harmony Service Center: HTC M8, 3 Maanden kwijt, 2x opgestuurd en nog kapot!!

Klachtnummer
# 136550
Gebruiker
Niels1988
Datum
1 reactie

Details

De klacht

HSC, wat voor bedrijf zijn jullie nu eigenlijk? Heb mijn HTC M8 2x opgestuurd (3 a 4 maanden kwijt) en het is nog niet gemaakt! 1e keer kreeg ik hem weer terug kapot, na 3 telefoontjes toch maar weer besloten om hem dan nog maar een keer op te sturen.. En na een maand kreeg ik hem weer kapot terug.....
Betaal ik hier nou elke maand bijna €14 voor?
Vind het schandalig, heb precies doorgegeven wat er met de telefoon gaande was, maar dit is nog steeds hetzelfde..
Aan de andere kant vind ik het ook niet raar.. Aangezien er tientallen of wel honderden negatieve reacties er over jullie gaan op het internet.
Klant is niet bepaald koning bij jullie...

Slechte zaak HSC!

De oplossing

Oplossing?? Repareren?? NEE! want dat kunnen jullie niet...

1 reactie

  1. Auteur
    Harmony Service Center
    Datum
    Geachte heer van Houten,

    Zou u zo vriendelijk willen zijn ons uw polis of reparatienummer door te willen geven. Wij zullen dan nagaan wat wij voor u kunnen betekenen.

    Met vriendelijke groet,

    Team
    Customer Care

Ook een klacht indienen over Harmony Service Center?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen