Klacht Harmony Service Center: iphone tijdens opladen opgeblazen

grootje1964

afgelopen week tijdens het opladen ging de telefoon van mijn zoon ineens bol staan en knapte het glas helemaal kapot.
het betreft hier een iphone 5s van nog geen jaar oud.
de dag erna direct na een i centre in arnhem gegaan met de klacht en de telefoon werd opgestuurd.
nu bericht gehad dat het niet onder de garantie valt omdat het valschade is.
ze hebben geconstateerd dat er een deukje in de rand zit en dat de rand beschadigd is.
wij hebben met eigen ogen gezien wat er gebeurde tijdens het laden en dat de beschadigde rand niets met de onstane schade heeft te maken, dit zijn gewoon gebruikerssporen.
als de telefoon gevallen was had ik het wel opgegeven aan mijn verzekering, ben er voor allrisk verzekerd en had dan gewoon de reparatie of nieuw waarde teruggekregen.
probeer je eerlijk te zijn wordt je zo door een bedrijf op zo'n schandalige manier behandeld.
de hard werkende en eerlijke man word zo als altijd weer door een bedrijf afgeschilderd als leugenaar.

gewoon als bedrijf ook eens aannemen dat er wel eerlijke mensen zijn en deze schade gewoon vergoeden als zijnde garantie.

Harmony Service Center is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

geen reactie gehad.
    dit zegt genoeg over dit bedrijf.

grootje1964

Ook een klacht indienen over Harmony Service Center?