Klacht Harmony Service Center: Onterechte periodieke afschrijving

A

Via een aankoop dd 13-01- 2016 zijn bij het inmiddels failliete Foto Klein te Dordrecht mijn gegevens ongevraagd en zonder mijn toestemming verstrekt aan een dubieuze verzekeringsmaatschappij: Harmony Service Center.
16 maart 2016 zou een ongeoorloofde Europees incasso door HSC INZAKE ROSEMONT plaatsvinden
Ik heb voor automatische afschrijving via mijn bankrekening ook geen toestemming gegeven aan Foto Klein noch aan HSC of ROSEMONT.
Er is ook geen getekend contract en Foto Klein heeft mij ook nooit een polis verstrekt.
Ook heb ik Foto Klein op geen enkele wijze toestemming gegeven mijn adresgegevens en bankgegevens aan derden te verstrekken. Hier is mede sprake van schending van mijn privacyrecht. Evenmin heb ik Foto Klein toestemming gegeven namens mij een verzekering af te sluiten. Inmiddels heb ik bij ING bank een blokkade aangevraagd.

Ik eis dat HSC Rosemont met onmiddellijke ingang de automatische incasso stopzet!
contractnummer WEB 1197705 dit was een "gratis verzekering" aanbieding foto Klein!!
Helaas kon ik bij Politie geen aangifte doen ( civiel rechtelijke procedure ).
Rechtsbijstandverzekering is inmiddels in kennis gesteld
Schriftelijke bevestiging stopzetting is onderweg!

Harmony Service Center
    Geachte heer Vlaming,

Allereerst onze excuses voor het ontstane ongemak.
    Harmony Service Center heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

Customer Care
    Harmony Service Center

Ook een klacht indienen over Harmony Service Center?