Klacht Harmony Service Center: onterechte premies willen hebben van opgezegde iPad verzekering

Klachtnummer
# 139316
Gebruiker
Marco
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb telefonisch mijn verzekering van een iPad opgezegd. Ik had nog 1 betalingsachterstand van en maandpremie. Als ik deze betaald had kon de verzekering gestopt worden zei de helpdesk medewerker. Dit heb ik gelijk gedaan.
Maar de twee maanden daarna wilden ze alsnog maandpremies innen bij de bank. Maar de rekening had ik geblokkeerd via de bank. Nu krijg ik dus aanmaningen en nu dus ook een incassobureau.

De oplossing

Dat ze gewoon redelijk zijn en stoppen met proberen premie te innen van een verzekering van een product wat ik niet meer heb. En dus ook die achterlijke incasso intrekken

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Harmony Service Center is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Harmony Service Center?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen