Klacht Harmony Service Center: Opgelicht en niet eerlijk

Klachtnummer
# 612796
Gebruiker
Abdul Darwish
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb verzekering bij harmony voor gevaal van mijn toestel schade en vorige maand mijn toestel is kapot gegaan omdat toen ik had mijn toestel vergeten op het dak van mijn auto en toen ben gaan rijden en toen viel hij van mijn auto op de provincialeweg.
Harmony heeft mij gebeld en ze zeiden ik krijg nieuwe toestel omdat mijn iphone is niet te repareren. Later na week of twee ik krijg de toestel in een iphone 6 doos met gebruiksporen en met 85% procent batterijconditie.
Ik had harmony gelijk toen ik dit zag een email gestuurd met dat ik op vakantie ga of ze zsm wat kunnen doen. Nu willen ze de toestel niet omruilen en omdat er gebruiksporen op de toestel zit zeggen ze misschien omdat ik met vakantie ben is moeilijk als ze wat voor mij kunnen doen.
Ik probeer aangifte tegen hun te doen maar ik weet niet hoe
Owh ja, omdat ik in korte termijn twee schades heb geclaimd heet Harmony mijn verzekering opgezegd

Gewenste oplossing

De toestel omruilen tegen een nieuwe.

1 reactie

  1. Auteur
    Harmony Service Center
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Abdul,

    Wat vervelend om te moeten vernemen dat u een onprettige ervaring met Harmony heeft gehad. We zien dat ons Customer Care team uw case al in behandeling heeft.

    Met vriendelijke groet,

    Daan
    Harmony

Ook een klacht indienen over Harmony Service Center?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen