Opgelost door Harmony Service Center: Reparatie duurt veel langer dan eerst aangegeven

# 190111
XanderP

Ik heb mijn telefoon op 6-09-2016 ingeleverd bij Harmony Service Center. Deze melde mij na ongeveer twee weken dat alles gerepareerd was en dat ze alles nog moesten testen. Helaas bleek er bij die test nog een aantal problemen naar voren zijn gekomen. Hiervoor moesten onderdelen voor worden besteld en dit zou maximaal vier weken duren. Nu ben ik meer dan een maand verder en ik heb nog steeds niet mijn telefoon gerepareerd terug. Ik heb in die periode meerdere keren moeten bellen om überhaupt enig beeld te krijgen van wat daar allemaal gebeurt en hoever ze met mijn telefoon waren. Ik kreeg echter alleen maar het bericht dat de onderdelen nog niet binnen zijn gekomen met direct daarna dat de reparatie termijn dat oorspronkelijk aan mij was gegeven een gemiddelde is. Dit betekend dus dat het ook een half jaar kan duren!

Ik wens zo snel mogelijk een gepaste oplossing van het bedrijf. Dit in vorm van een nieuwe telefoon, compensatie of dat een schriftelijke garantie dat de telefoon binnenkort gerepareerd naar mij toe wordt gestuurd met daarbij een termijn die zij niet zomaar vooruit kunnen duwen

Harmony Service Center
    Geachte heer Peters,

Vervelend om te moeten vernemen dat uw toestel langer dan gemiddeld in reparatie is. Uit onze administratie kunnen wij opmaken dat de afdeling schade hun uiterste best hebben gedaan om uw toestel zo snel mogelijk weer vanaf het reparatiecentrum retour naar u toe te sturen, helaas zonder succes.

Op 18 oktober jl. is er daarom besloten afstand te doen van het product en u een nieuw product aan te bieden. Omdat het product niet leverbaar is hebben wij u op 18 oktober jl. een geldelijke vergoeding uitgekeerd zodat u zelf een nieuw toestel kan aanschaffen.

Wij willen onze welgemeende excuses aanbieden voor dit ongemak.

Hopend dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost.

Team Customer Care
    Harmony Service Center
    XanderP
    Na lang wachten op de reparatie heeft hsc eindelijk een passende oplossing aangeboden. Echter had ik deze eerder met hun besproken, maar dat was voor hun niet mogelijk. Dus een afhandeling met twee gezichten.

XanderP

Ook een klacht indienen over Harmony Service Center?