Klacht Harmony Service Center: Reparatie IPhone 6
Details
De klacht
Bij Harmony Service Centre mijn Iphone6 aangeboden. Dit met tussenkomst van Apple. Tijdens een update was namelijk mijn telefoon vastgelopen. Als reactie: € 727,00. Er was namelijk een nieuw scherm geplaatst op de telefoon en daarmee valt de systeemfout niet onder de garantie aldus HSC. Of ik een bewijs kon leveren dat het scherm wéleen officieel Apple onderdeel was, werd niet adequaat op gereageerd. Telefoon weer aangeboden bij het bedrijf welke het scherm heeft vervangen en binnen een dag opgelost en gratis! Bedank HSC voor jullie adequate handelen. Doordat dit niet door jullie was opgelost moest ik 2 weken zonder mij telefoon zitten. Telefoon weer ophalen in Hilversum om vervolgens mij telefoon weer weg te brengen naar Almere. Ik kan binnenkort weer naar Almere om mijn telefoon op te halen. Had dit nou niet anders gekund?De oplossing
Andere opstelling naar klanten. Meer klantgericht meedenken.Wie gaat mijn benzinekosten betalen? Hoe zit het met mijn gebruik van een andere telefoon. (iPhone 4 heeft bijv geen 4G en slechter bereik) Ook heb ik een vrije dag moeten opnemen om mijn telefoon in Hilversum op te halen en weer weg te brengen. Excuus of geste zou voldoende zijn.
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.