Klacht Harmony Service Center: Schade niet vergoed

SourceReaper

Mijn macbook pro 13"2015 heeft mijn moeder laten vallen, heb ik keurig de voorwaarden gelezen, en bij schade van eigen kracht zou het vergoed worden. Hen ik 3 weken gewacht, dat ik hem weer kapot terug krijg met alleen het moederbord vervangen. Ik heb expliciet gevraagt om een neiuwe behuizing. MAar ene Martijn vond het niet nodig en het boeide hem niks. Waarom betaal ik een jaar 15.99 voor iets wat gewoo nneit vergoed wordt. Ik wil voor 2 jaar mijn geld terug! PURE OPLICHTING DIT!!

Dat ik een keurige macbook terugkrijg, of de aanschafprijs plus de schade voor dat ik nu mijn examen op een andere laptop moet doen die van mijn pa is, hij kan nu niet werken en dat kost veel €€€€!

Geachte heer/mevrouw Hilgers,

Om u beter van dienst te kunnen zijn zouden wij graag uw polisnummer willen ontvangen. Deze vindt u op uw polisblad en op het bankafschrift in de omschrijving van de premie-incasso. Wanneer u deze niet meer in uw bezit heeft ontvangen wij graag uw adresgegevens.

Zodra wij de juiste gegevens van u mogen ontvangen zullen wij uw klacht zo snel mogelijk in behandeling nemen.

Team Customer Care
    SourceReaper
    Beste, ik weet niet waar dat staat, maar heb wel een contract # : WEB1164330.

Hopelijk snapt u waarom ik boos ben, want dit kost ons bedrijf veel geld, omdat ik op stage moet met de laptop van mijn pa. De kosten die wij al kwijt zijn voor de tijd dat de laptop weg is, kost al meer dan de 15"variant met de opties.

Want ik begin het een beetje zat te worden, wantin de voorwaarden staat bij schade bij eigen kracht wordt het vergoed en bij cosmetische schade(die vanmij snijt me klauw open en heeft 2 tassen kapot gemaakt) en ik denk dat dat niet de functie van een macbook is!
    SourceReaper
    Krijg ik nog een reactie??
    Want mijn geld is wel meteen van de rekening, maar een reactie niet!
    Geachte heer Hilgers,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Wij hebben uw dossier opnieuw bekeken en beoordeeld waardoor een directe reactie op uw klacht niet kon worden gegeven.

Uit onze administratie kunnen wij opmaken dat u op 1 mei jl. telefonisch contact met ons service center heeft opgenomen in verband met schade aan uw MacBook. Het product was gevallen op de grond waardoor de behuizing is beschadigt, het scherm gaat aan en uit en begint te knipperen zodra de HDMI poort wordt gebruikt.

Naar aanleiding van uw klacht aan uw MacBook heeft u het product opgestuurd naar een erkend reparatiecentrum van Apple. Door het reparatiecentrum is geconstateerd dat er op de hoek van de topcase en aan het display lichte schade zit. Omdat deze schade geen belemmering heeft op de werking van het product valt deze schade onder cosmetisch. Conform de polisvoorwaarden is uiterlijke schade die geen invloed heeft op de werking van het product uitgesloten. Omdat uw HDMI- port zodanig was beschadigd is het I/O- board wel vervangen. Daarna is de MacBook volledig getest en werkt weer naar behoren. De gemiddelde reparatieduur ligt tussen de 2 a 3 weken, de MacBook is op 12 mei jl. aangekomen op het logistiek centrum en is op 26 mei jl. retour gestuurd naar het bij ons bekende adres.

Wij begrijpen dat het vervelend is dat er schade aan uw MacBook zichtbaar is, echter valt dit niet onder de dekking van uw verzekering. Ook heeft deze beschadiging geen invloed op de werking van het product.

Gelet op bovenstaande zijn wij van mening dat de afdeling schade juist heeft gehandeld. Heeft u naar aanleiding van dit bericht nog vragen, kunt u ons bereiken op werkdagen van 08:30 tot 18:00 uur op het volgende telefoonnummer 010-2068686.

Team Customer Care

SourceReaper
Gewoon niks, het boeit ze niks en als er wat is wordt het niet vergoed!! -1 bedrijf op een schaal van 1 - 10, Eerlijke mening kk bedrijf!

Ook een klacht indienen over Harmony Service Center?