Opgelost door Harmony Service Center: Schandalig slecht bedrijf

content Opgelost
jacqie67

Schandalig hoe dit bedrijf te werk gaat. Eerst meer dan 6 weken moeten wachten op reparatie van telefoon. Hierna hoor ik niets meer van hen. Tot vandaag dat ik brief van CIB ontvang met een vordering van 11 maanden. Al die 11 maanden stond er genoeg saldo op mijn rekening om dit af te schrijven, hebben zij nooit gedaan. Telefonisch werd vermeld dat dit een foutje van hunzelf was. Dan zeggen ze ook nog eens dat ze aanmaningen gemaild hebben, ja na een verkeerd emailadres, ook dan komt het niet in hun hoofd op dat er iets mis is want heb het gecontroleerd mailadres bestaan niet eens. Kan niet anders vermelden dan dat daar enkel een stel dombo's werken die nergens verstand van hebben!!!
Ga nooit met dit bedrijf in zee is mijn advies!!!!

Inzien dat ze zelf dom bezig zijn en de openstaande vordering kwijtschelden!

Harmony Service Center
    Geachte heer/mevrouw Kramer,

Vervelend om te moeten vernemen dat u niet tevreden bent over Harmony. Wij willen dan ook graag samen met u kijken of we tot een oplossing kunnen komen.

Wij willen alvast onze welgemeende excuses aanbieden voor het feit dat u een onprettige ervaring met Harmony heeft gehadt en zullen deze week contact met u opnemen.

Vertrouwend u voldoende te hebben geïnformeerd.

Team Customer Care
    Harmony

jacqie67
Totaal bedrag wordt kwijtgescholden, erkenden dat het fout van hun was

Ook een klacht indienen over Harmony Service Center?