Opgelost door Harmony Service Center: Schandalig slecht bedrijf

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 366908
Gebruiker
jacqie67
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Schandalig hoe dit bedrijf te werk gaat. Eerst meer dan 6 weken moeten wachten op reparatie van telefoon. Hierna hoor ik niets meer van hen. Tot vandaag dat ik brief van CIB ontvang met een vordering van 11 maanden. Al die 11 maanden stond er genoeg saldo op mijn rekening om dit af te schrijven, hebben zij nooit gedaan. Telefonisch werd vermeld dat dit een foutje van hunzelf was. Dan zeggen ze ook nog eens dat ze aanmaningen gemaild hebben, ja na een verkeerd emailadres, ook dan komt het niet in hun hoofd op dat er iets mis is want heb het gecontroleerd mailadres bestaan niet eens. Kan niet anders vermelden dan dat daar enkel een stel dombo's werken die nergens verstand van hebben!!!
Ga nooit met dit bedrijf in zee is mijn advies!!!!

De oplossing

Inzien dat ze zelf dom bezig zijn en de openstaande vordering kwijtschelden!

1 reactie

  1. Auteur
    Harmony Service Center
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Kramer,

    Vervelend om te moeten vernemen dat u niet tevreden bent over Harmony. Wij willen dan ook graag samen met u kijken of we tot een oplossing kunnen komen.

    Wij willen alvast onze welgemeende excuses aanbieden voor het feit dat u een onprettige ervaring met Harmony heeft gehadt en zullen deze week contact met u opnemen.

    Vertrouwend u voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Team Customer Care
    Harmony

Uiteindelijke oplossing

Auteur
jacqie67
Datum
Uiteindelijke oplossing
Totaal bedrag wordt kwijtgescholden, erkenden dat het fout van hun was
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Harmony Service Center?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen