Klacht Harmony Service Center: telefoon

m.van.brenk@xmsnet.nl

lang bezig om mijn verzekering op te zeggen 27-1-2003 af gesloten en 2006 telefonich op ge zegd nu 7 jaar later is het me eindelijk gelukt omer van af te komen vele keren gebeld om een resetutie maar geen gehoor we bewaren 10 jaar de gesprekken werd eerst gezegd later werd het 3 jaar kom maar op met die gesprekken heb ik gezegd maar geen gehoor van hun kant schandalig dus 7 jaar van mijn geld geprofiteerd gaan jullie zo met je klanten om?
hp schaap
scholeksterstraat 69
6541lb
nijmegen.

ik zou graag dat ze mij tegemoet komen van hun kant.

Harmony Service Center
    Geachte heer/mevrouw Schaap,Uw verzekering is ingegaan op 17 januari 2003. Het postadres van Harmony Service Center is nimmer gewijzigd vanaf deze datum. Op uw contract welke u bent aangegaan in de winkel ten tijde van afsluiting van de polis wordt ons adres en ons telefoonnummer vermeld. Tevens wordt er een maandelijkse premie geïncasseerd van uw rekening onder vermelding van het Harmony Service Center en uw polisnummer. Hieruit had u kunnen opmaken dat er nog een polis op uw naam stond. Ook wordt er in de polisvoorwaarden vermeld dat de polis te allen tijde schriftelijk beëindigd dient te worden. Aangezien dit niet eerder is gebeurd is het niet mogelijk om met terugwerkende kracht de polis te beëindigen. Uit onze administratie kunnen wij opmaken dat uw polis inmiddels is beëindigd. Wij kunnen niet op uw verzoek ingaan en de gevraagde premies restitueren. Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd, verblijven wij.Met vriendelijke groet,S. van Dalen
    Afdeling Customer Care
    Harmony Service Center B.V.

Ook een klacht indienen over Harmony Service Center?