Klacht Harmony Service Center: terugvordering afschrijving na beindigen contrakt

Klachtnummer
# 143098
Gebruiker
roos
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Goede middag

ik heb al meerdere malen geprobeerd mijn contrakt bij jullie te stoppen ivm het niet meer hebben van mijn tablet , heb ik 2011 mijn contrakt al schriftelijk beëindigd en nog schrijven ze elke maand 7,71 af voor een tablet die ik niet eens meer heb

hierdoor is er dus 4 jaar, 12 maanden lang elke maand 7,71 afgeschreven

48x 7,71 totaal 370,08

ik heb gebeld, gemaild , opzeg brieven gestuurd maar er word niks tegen gedaan


met vriendelijke groet

Rosanne Van Doesburg

De oplossing

ik zou graag het door het bedrijf geld wat ik heb betaald terug willen, en dat per direct mijn contract stopt

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Harmony Service Center is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Harmony Service Center?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen