Opgelost door Harmony Service Center: U heeft ten onrechte jarenlang een dubbel bedrag afgeschreven

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 477907
Gebruiker
Krik
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Het jarenlang ten onrechte innen van een dubbele maandelijkse verzekering

De oplossing

Het hele bedrag terug betalen, ipv 13 mnd. Ik wil deze klacht ook extern openbaar maken,

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Krik
Datum
Uiteindelijke oplossing
De klacht is tot volle tevredenheid afgehandeld door Harmony. Waarvoor dank.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Harmony Service Center?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen