Klacht Harmony Service Center: ze willen niet betalen

Klachtnummer
# 61021
Gebruiker
Khalid
Datum
3 reacties

Details

De klacht

ik heb tot nu geen geld van hun gekregen .
ik heb mijn mobiel bij hun verzekerd en hij is gestolen .

De oplossing

geld van hun krijgen .

3 reacties

  1. Auteur
    Harmony Service Center
    Datum
    Geachte heer,Zoals wij u eerder kenbaar hebben gemaakt valt uw claim helaas niet binnen de dekking.Uit alle beschikbare informatie blijkt dat uw claim door de verzekeraar beschouwd wordt als verlies. Een dergelijke gebeurtenis is op de polis niet gedekt. De verzekeraar zal daarom de afwijzing handhaven.Heeft u naar aanleiding van deze brief nog vragen, kunt u op werkdagen van 8.30 tot 18.00 uur contact met ons opnemen via telefoonnummer 010-2068673.Met vriendelijke groet,Harmony Service Center B.V.
  2. Auteur
    Khalid
    Datum
    ik wil mijn geld terug!
  3. Auteur
    Harmony Service Center
    Datum
    Geachte heer,Zoals wij u eerder kenbaar hebben gemaakt valt uw claim helaas niet binnen de dekking.Wij zullen daarom niet ingaan op uw verzoek tot enige vergoeding of restitutie van de premie.Met vriendelijke groet,
    Harmony Service Center B.V

Ook een klacht indienen over Harmony Service Center?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen