Klacht Harmony Service Center: Zelfs bij 7 keer niet scheepsrecht.

S S t

Na 7 keer mijn laptop ingeleverd te hebben, worden mijn problemen op mijn MacBook Air alleen nog maar erger.
Ik begon met een vrij simpel probleem: mijn scherm scheen door en usb poort deed het niet. Deze werden opgelost.
Vervolgens deed mijn batterij raar; ik kreeg er kruisjes doorheen staan en m’n laptop viel uit het niets uit. Van de servicecentre een nieuwe batterij gekregen (geloof ik). Ik kon maarliefst 3 uur genieten tot mijn laptop vastliep, een zwart scherm gaf of een foutmelding aangaf.
Niks hielp en heb hem dus weer 4x moeten opsturen. Drie maal met dezelfde klacht en daarna kwam het kruisje in de batterij weer terug. And again; niks.
In totaal ben ik mijn laptop 2 maanden kwijt geweest, zonder enig excuus of medeleven vanuit Harmony.
En toch wordt ik dan opgebeld met de vraag of ik mijn verzekering wil verlengen?! Voor deze service?!

Een vervangend toestel. Ik heb lang genoeg moeten ‘werken’ met een toestel wat niet naar behoren werkt en zelfs de medewerkers van Amac Almere gaven aan dat dit echt zou moeten.

Harmony Service Center
    Beste S. Thaalbi,

Bedankt voor uw bericht op klachtenkompas.

Als alle eerst willen wij onze welgemeende excuses aanbieden voor de langdurige reparatieduur. Uit onze administratie kunnen wij opmaken dat u uw laptop meerdere malen heeft opgestuurd omdat u problemen aan uw laptop bleef ondervinden.

Op 11 augustus jl. hebben wij bericht gekregen van het reparatiecentrum dat de vermoedens zijn dat de problemen softwarematig zijn en dit de verklaring zou zijn dat de reparateur geen hardware matige fouten konden constateren. Denk dan aan een fout in de back-up die terug is gezet of bepaalde apps die dit hebben kunnen veroorzaken. Diezelfde dag heeft een collega van de afdeling Schade contact met u opgenomen om dit met u te delen. In dit gesprek is u ook aangegeven op advies van het reparatiecentrum de medewerkers in de winkel u te laten helpen bij dit probleem.
    Nogmaals willen wij voorop stellen dat wij dit een zeer vervelende situatie voor u vinden. Wij kunnen u helaas geen nieuwe laptop doen toekomen omdat softwarematige problemen niet onder de dekking van de polis vallen. Uit coulance kunnen wij u wel de premies crediteren over de 2 maanden dat uw product niet in bezit had.

Vertrouwend u voldoende te hebben geïnformeerd.

Harmony

Ook een klacht indienen over Harmony Service Center?