Klacht Harrijsmit: Webshop die niet levert

sad Niet opgelost
MarleenStieger

Vrijdag wat besteld en betaald. Vandaag (woensdag) nog geen enkele bevestiging van de bestelling ontvangen. Inmiddels twee keer via contactformulier gevraagd om bevestiging , maar geen enkele reactie terug ontvangen

Wij vinden dat Harrijsmit hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

MarleenStieger
    Inmiddels nog een keer het contactformulier van Harrijsmit ingevuld en
    gevraagd om bevestiging - weer niet gekregen. Contact gehad met mijn
    bank. Het geld blijkt afgeschreven van een bedrijf in auto-onderdelen
    (???!!) in China. Zeer dubieus allemaal. We hebben het proces om het
    geld terug te halen gestart. Harrijsmit lijkt een behoorlijk oplichter
    te zijn.

MarleenStieger
Ook klachtenkompas heeft harrijsmit gevraagd te reageren, maar dat doen ze niet. Inmiddels heb ik zelf ook nog een keer het contactformulier van Harrijsmit ingevuld en gevraagd om bevestiging - weer niet gekregen. Contact gehad met mijn bank. Het geld blijkt afgeschreven van een bedrijf in auto-onderdelen (???!!) in China. Zeer dubieus allemaal. We hebben het proces om het geld terug te halen gestart. Harrijsmit lijkt een behoorlijk oplichter te zijn. @klachtenkompas, ik hoop dat jullie deze webshop toevoegen aan de lijst met onbetrouwbare webshops.

Ook een klacht indienen over Harrijsmit?