Klacht HARTJE VICTORIA: IS OVERNACHTLEVERING BIJ HARTJE FIETS IMPORTEUR , OVER EEN MAAND ???

Arie

Op 28 juli jl. aangereden door een truck met als resultaat , twee E-bikes in de kreukels .
De eerste een RIH Omega rijdt alweer rond , daar de RIH fabriek , ondanks bedrijfsvakantie , toch de onderdelen supersnel vanuit Venlo heeft geleverd !!
De tweede E-bike een VICTORIA Mondeville Nu Vinci , staat nu nog steeds te wachten op de onderdelen ja, op onderdeelprijzen , waar de verzekerings expert zijn schaderapport mee moet voltooien . Op mijn telefonische vraag hoe het er mee staat werd ik min of meer afgesnauwd door een medewerker , dat weet ik niet want ik kom net terug van vakantie en op de opmerking van "just in time"levering op hun site , was het helemaal over en wilde hij alleen nog met een fietshandelaar praten en mag je alleen met hen contacten als het om nieuwverkoop van een E-bike van 2600 Euro gaat .

Klantvriendelijkheid levert altijd meer omzet op ! Doen wat op de web site staat m.a.w. vandaag besteld de eerstvolgende werkdag geleverd . [zie voorbeeld RIH fietsen Venlo ]
Als de rijwielhandelaar spatschermpjes cpl. , een achterdrager ,een achterwiel COMPLEET !! , dan niet "adviseren " dat moet je niet doen een velg is ook goed !?!? , is dat met de verzekerings expert afgesproken en niet daar tussen door gaan FIETSEN!!! ; deze energie had beter in het afwikkelen van deze order gestoken kunnen worden !!
Ondertussen , na een verziekte FIETSVAKANTIE , alweer bijna 6[ZES] weken zonder fiets en kunnen we volgende week nog niet weg vanwege , o, pas op je hart jongen .. of ruilt HARTJE de fiets om voor een nieuw exemplaar ?

Wij vinden dat HARTJE VICTORIA hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Arie
    Heden , 02-09-2015 , van de reparateur vernomen , dat HARTJE heeft gemeld , volgende week , de bestelde onderdelen te kunnenleveren . Dit lijkt wel met de snelheid van de vorige eeuw [paardentram tijdperk ]
    Arie
    Heden 11 09 2015 , 16.30 uur , heeft de fietsenmaker na een zeer nijdig telefoontje van HARTJE VICTORIA te Zutphen , vernomen dat de medewerkers elkaar verwijten , er niets mee gedaan te hebben . Dit duurt nu voor mij al ruim 7 weken zonder E-bike !!!
    Dit lijkt op onprofessioneel gedrag en zeker niet bij een Duits bedrijf passend . Wanneer de onderdelen nog langer uitblijven
    heb ik toch zo langzamerhand recht op een nieuwe E-bike !

Ook een klacht indienen over HARTJE VICTORIA?