Klacht HARTJE VICTORIA: IS OVERNACHTLEVERING BIJ HARTJE FIETS IMPORTEUR , OVER EEN MAAND ???

Klachtnummer
# 126028
Gebruiker
Arie
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 28 juli jl. aangereden door een truck met als resultaat , twee E-bikes in de kreukels .
De eerste een RIH Omega rijdt alweer rond , daar de RIH fabriek , ondanks bedrijfsvakantie , toch de onderdelen supersnel vanuit Venlo heeft geleverd !!
De tweede E-bike een VICTORIA Mondeville Nu Vinci , staat nu nog steeds te wachten op de onderdelen ja, op onderdeelprijzen , waar de verzekerings expert zijn schaderapport mee moet voltooien . Op mijn telefonische vraag hoe het er mee staat werd ik min of meer afgesnauwd door een medewerker , dat weet ik niet want ik kom net terug van vakantie en op de opmerking van "just in time"levering op hun site , was het helemaal over en wilde hij alleen nog met een fietshandelaar praten en mag je alleen met hen contacten als het om nieuwverkoop van een E-bike van 2600 Euro gaat .

De oplossing

Klantvriendelijkheid levert altijd meer omzet op ! Doen wat op de web site staat m.a.w. vandaag besteld de eerstvolgende werkdag geleverd . [zie voorbeeld RIH fietsen Venlo ]
Als de rijwielhandelaar spatschermpjes cpl. , een achterdrager ,een achterwiel COMPLEET !! , dan niet "adviseren " dat moet je niet doen een velg is ook goed !?!? , is dat met de verzekerings expert afgesproken en niet daar tussen door gaan FIETSEN!!! ; deze energie had beter in het afwikkelen van deze order gestoken kunnen worden !!
Ondertussen , na een verziekte FIETSVAKANTIE , alweer bijna 6[ZES] weken zonder fiets en kunnen we volgende week nog niet weg vanwege , o, pas op je hart jongen .. of ruilt HARTJE de fiets om voor een nieuw exemplaar ?

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat HARTJE VICTORIA hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Arie
    Datum
    Heden , 02-09-2015 , van de reparateur vernomen , dat HARTJE heeft gemeld , volgende week , de bestelde onderdelen te kunnenleveren . Dit lijkt wel met de snelheid van de vorige eeuw [paardentram tijdperk ]
  2. Auteur
    Arie
    Datum
    Heden 11 09 2015 , 16.30 uur , heeft de fietsenmaker na een zeer nijdig telefoontje van HARTJE VICTORIA te Zutphen , vernomen dat de medewerkers elkaar verwijten , er niets mee gedaan te hebben . Dit duurt nu voor mij al ruim 7 weken zonder E-bike !!!
    Dit lijkt op onprofessioneel gedrag en zeker niet bij een Duits bedrijf passend . Wanneer de onderdelen nog langer uitblijven
    heb ik toch zo langzamerhand recht op een nieuwe E-bike !

Ook een klacht indienen over HARTJE VICTORIA?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen