Opgelost door Hartman Outdoor Products B.V.: Arm steunen afgebroken van twee stoelen laten niks meer van ze horen

eddomania

Ik heb vier tuin stoelen gekocht nu zij er bij twee al de bevestiging van de arm steunen af gebroken,natuurlijk heb ik ze mail gestuurd voor duidelijke info vroegen ze of ik wat foto wou sturen ik heb dit twee keer gedaan maar helaas geen reactie meer.

Ik heb altijd al hartman stoelen gehad omdat het top stoelen waren nou deze serie is gewoon bagger.

eddomania
Ze hebben het over, levensduur stoelen. prijsklasse stoelen. weer invloed. vergrendeling stoel. hoe je gaat zitten of evt op gaat staan. je gewicht deze stoel gaat tot 100 kg. Scharnier punten. Verbindingen. Alles wijst erop dat ik eerst maar is goed moet nadenken hoe ik de stoel gebruikt. Klacht is opgelost , 2 nieuwe stoelen gekregen vielen binnen garantie en met bij betaling nog 2 stoelen gekocht. Ik moet het ze nageven prima opgelost door Hartman outdoor Products B.V.

Ook een klacht indienen over Hartman Outdoor Products B.V.?