Klacht Hartman Outdoor Products B.V.: Geen nieuw parasoldoek kunnen leveren voor een dure Hartman zweefparasol

Klachtnummer
# 304496
Gebruiker
A. Hollmann-tankink
Datum
0 reacties

Details

De klacht


Zó'n 12 jaar geleden een hele dure Free Arm zweefparasol gekocht van het merk Hartman. Nu is het parasoldoek versleten en wilde ik een nieuwe bestellen. 320 cm. rond. Nu blijkt dat ze die maat niet hebben. In eerste instantie werd gezegd dat ze nooit die maat hebben gehad, maar ik heb foto's opgestuurd met het Hartmanlogo erop. Op de website van Hartman staat nog steeds een foto van exact de parasol die ik heb. Weliswaar staat erbij 320x320, maar op de foto erbij staat toch echt een ronde parasol. Gevraagd naar een "passende" oplossing voor dit probleem. Bijvoorbeeld inruil van de stellage voor een nu gangbare maat. Hierop geen enkele reactie. Had de indruk dat ze mij maar een lastige klant vonden. Een bedrijf als Hartman moet toch kunnen bedenken dat een parasoldoek na verloop van tijd versleten is?
Ik heb nu een stellage in mij tuin staan waar ik niets meer me kan.

De oplossing


Een "passende" oplossing voor dit probleem of meedenken in het zoeken naar een oplossing. Misschien een doek van een parasol halen die nog wel geleverd wordt? Of omruilen?

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hartman Outdoor Products B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen