Klacht Hartman Outdoor Products B.V.: Glasbreuk Spraystone Gibraltar tijdens tafel dekken

Klachtnummer
# 169614
Gebruiker
Jaap
Datum
0 reacties

Details

De klacht

05-05-2016 is tijdens het dekken van onze Spraystone Gibraltar tuintafel het glas volledig gesprongen. Nog redelijk geschrokken van het voorval en toch ook ontdaan van hetgeen er allemaal had kunnen gebeuren richt ik me tot u. Bij aanschaf van deze tafel was ik er van uit gegaan dat dit toch een geschikte tafel is om aan te eten en derhalve toch op een normale wijze gedekt moet kunnen worden.

Na wat heen en weer gemail met Hartman Customer Service kom ik tot de conclusie dat de mail niet goed is gelezen, en ook bij het aangeven van dit feit, wordt hierop niet gereageerd. Enkel de melding dat glasbreuk niet onder garantie valt.

Op mijn repons hierop volgt een stilzwijgen, en na het sturen van een reminder volgt opnieuw de reactie dat het antwoord reeds gegeven is.

Al met al geen beste klantenservice voor een bedrijf dat meldt klantvriendelijkheid hoog in het vaandel te hebben en een premium garantie biedt.

De oplossing

Ik hoopdat Hartman iets kan betekenen hierin zodat ik deze zomer weer aan een mooi gedekte Hartman tafel kan eten.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hartman Outdoor Products B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen