Klacht Hartman Outdoor Products B.V.: Stoel knapt en onbeschoft behandeld

Klachtnummer
# 317418
Gebruiker
19roos
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 2 hartman stoelen gekocht omdat ik dacht een goed product te kopen. Nu ben ik door de stoel gezakt totaal aan beide zijde afgebroken. Klacht voor gelegd en onbeschoft te woord gestaan tja dat kan gebeuren en u heeft geen garantie dus kunnen wij niets doen. Ik vroeg of dat normaal was altijd de stoelen binnen en alleen met mooi weer buiten. Als u geen bon heeft doen wij niets met een bon kunnen wij u helpen. Vroeg dus zonder bon mag ik erdoor zakken. Ja was het antwoord. Ik ben woest en sprakeloos dit mag toch niet?!

De oplossing

Ik wil geld zodat ik een nieuwe veilige stoel kan kopen. Geluk bij een ongeluk bleef het bij blauwe plekken. Hopelijk leren ze van hun gedrag.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Hartman Outdoor Products B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen