Klacht Hartog Wonen: Hartog Wonen heeft lak aan goede service

Klachtnummer
# 501278
Gebruiker
A.J. Koenen
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Hartog Wonen biedt geen service na de koop. Zo had ik een stoel gekocht met wieltjes. Na 18 maanden ging een wieltje kapot. "Helaas niet na te leveren", berichtte Hartog Wonen. Een meubelzaak vlak bij Hartog Wonen ging op zoek en kon na 14 dagen het gevraagde wieltje leveren. Zo had ik ook een staande lamp gekocht bij Hartog Wonen. Per ongeluk het glas kapot gestoten. Hartog Wonen: "Helaas niet na te leveren, zit niet meer in onze collectie". Een lampenwinkel in de buurt van Hartog Wonen wilde wel op zoek gaan en wist binnen een dag te melden dat het betreffende glas niet meer leverbaar was maar dat er wel een vervangende optie is die ik besteld heb en prima past! Hartog Wonen maakt zich overal erg makkelijk vanaf en heeft blijkbaar lak aan zijn klanten. Ik koop daar nooit meer iets en raad iedereen aan om goed rekening te houden met mijn ervaring alvorens bij Hartog Wonen binnen te gaan. Wees op uw hoede! De concurrentie biedt betere service!

Gewenste oplossing

Voor mij niets, maar ze zouden vooral de after sales ervice moeten verbeteren!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Hartog Wonen is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hartog Wonen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen