Klacht Hartstichting: Ik wil geen ongewenste bedelbrieven in mijn brievenbus.

Klachtnummer
# 354191
Gebruiker
Doortje
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vandaag lag er een bedelbrief van de hartstichting in de bus. Geadresseerd aan mij, compleet met kaartjes, enveloppen en een acceptgirokaart. Ik heb nooit gedoneerd aan de hartstichting. Hoe komen ze aan mijn gegevens en waarom vallen ze mij lastig hiermee? Ze kunnen het geld wat ze hiermee kwijt zijn beter besteden aan onderzoek. Als ik iets wil doneren zoek ik ze zelf wel op. Bovendien moet ik keihard werken om mijn eigen schaapjes op het droge te houden. Laat meneer Italianer lekker zelf doneren met zijn topsalaris.

De oplossing

Mijn gegevens schrappen uit het bestand.
Mij niet vragen om geld

1 reactie

  1. Auteur
    Doortje
    Datum
    Duurt wel lang zo voordat er een reactie komt

Ook een klacht indienen over Hartstichting?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen