Klacht Hasan Jas'an: Scheuren in Trouwjurk na stomen door Hasan Jas'an

Klachtnummer
# 424488
Gebruiker
Wekers
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Twee weken nadat ik mijn bruidsjurk in augustus 2019 inleverde bij Hasan Jas'an kreeg ik deze met twee grote scheuren in het tule terug van de stomerij. Binnen 10 minuten stond ik weer bij Hasan Jas'an in de winkel en namen ze de jurk weer in, om e.e.a. te checken bij de stomerij service. De eerste maanden gaven ze geen thuis, ondanks herhaalde verzoeken. Geen enkele respons, ze namen niet eens de moeite om mails, (aangetekende)brief of telefoontje te beantwoorden. Vervolgens heb ik, na alle pogingen tot contact en het zoeken naar een redelijk oplossing, een incassobureau ingeschakeld. Als reactie kreeg ik een mail van de heer Kutlu zelf, dat meneer in Turkije zat, maar de rekening zou betalen zodra hij datt weekend thuiskwam. Vervolgens geen betaling.
Na 4 maanden bellen ze mij op: we hebben uw jurk gerepareerd. Zonder dat ik daar opdracht voor heb gegeven, want hoe kun je nu scheuren in tule onzichtbaar repareren...
Goed, om ze het voordeel van de twijfel te geven, ben ik gaan kijken met mijn partner. We troffen mijn jurk aan, waarop nu ineens ter hoogte van de scheuren, afzichtelijke stukken kant genaaid zijn. Gerafeld en al, totaal afwijkend van de bloemsoort en de kleur zoals in het bovenlijfje. We geven aan - de schoonzoon van meneer aan -dat dit onacceptabel is. Hij is het daarmee eens en belt zijn schoonvader, zonder concrete oplossing gaan we weer weg.
Inmiddels heeft het incassobureau meerder aanmaningen verstuurd. Maar er gebeurt niets. We willen er een rechtszaak van gaan maken, wat alleen maar extra tijd en geld met zich meebrengt. Deze kosten gaan we verhalen op Hasan Jas'an. De manier waarop wij behandeld worden is ronduit schandalig en verdient gerechtigheid.

De oplossing

Wat ik wil, is dat het zeer redelijke bedrag dat ik als vergoeding heb gevraagd - middels het incassobureau (en diens kosten)- betaald wordt. Per ommegaande, omdat we z.s.m. de gerechtelijke procedure willen starten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hasan Jas'an hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hasan Jas'an?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen