Wij vinden dat Hasan Jas'an hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Hasan Jas'an: Trouwjurk komt met scheuren in de tule terug van de stomerij.
Details
Klacht
Op 17 augustus, de dag na ons huwelijk, brachten mijn vrouw en ik onze trouwjurk naar uw winkel om deze te laten stomen. We hebben samen met een mannelijk personeelslid gekeken naar de voorzijde van de jurk, omdat daar enkele gele vetvlekjes opzaten.Begin september haalden we de jurk weer op. Thuisgekomen checkten we meteen of de vlekjes weg waren en constateerden dat er twee scheuren in de tule aan de voorzijde van de jurk te zaten. We zijn meteen teruggegaan naar de winkel en hebben de scheuren getoond aan uw medewerker.
Uw medewerker nam het direct telefonisch op met de stomerij, die zou het uitzoeken en terugbellen. De jurk ging terug daarnaartoe. Toen er niet gebeld werd, ben ik tot twee maal toe in uw winkel geweest om tot een oplossing te komen. Afgesproken werd opnieuw dat de stomerij ons zou bellen. Dit gebeurde niet.
Op 27 september j.l. heb ik opnieuw telefonisch contact met uw winkel opgenomen, steeds met dezelfde medewerker. Die vertelde dat de stomerij nu het standpunt innam dat de scheuren er al voor het stomen inzaten en dat daar foto's van zouden zijn. Die zou ik nog ontvangen. Ik benadrukte dat dit (nieuwe) verhaal niet geloofwaardig overkwam en dat wij er zeker van waren dat er geen scheuren in de jurk zaten toen we deze brachten. De vlekken op 17 augustus zaten tenslotte min of meer op de plek van de scheuren.
Wederom heb ik niets gehoord of ontvangen. Daarnaast is de jurk op dit moment niet in ons bezit. Vandaar dat ik deze volgende stap zet.
Gewenste oplossing
Mijn voorstel is we de dagwaarde van de jurk vaststellen. De jurk is één keer gedragen, dus in mijn optiek is dat de helft van de aanschafwaarde + vermaakkosten. Dit bedrag dient het bedrijf naar ons over te maken als schadevergoeding. De jurk wordt dan hun eigendom.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.