Klacht Havaianas-store.com: Order geplaatst en betaald, maar nooit geleverd na 5 reminders

Klachtnummer
# 194332
Gebruiker
M.M. de Goede
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In oktober heb ik 2 paar teenslippers besteld en betaald. Bij de betaling heb ik abusievelijk het onjuiste ordernummer vermeld. Hierover heb ik inmiddels 2 keer telefonisch contact over opgenomen en 3 emails verstuurd, maar de klantenservice stelt dat ik geduld moet hebben totdat de verantwoordelijke afdeling een terugkoppeling heeft gegeven over de betalingsontvangst. Ik heb een tijd geleden al een betalingsbewijs verzonden. We zijn inmiddels 4 weken verder. Het gaat om een bedrag van € 31,40 (!).

P.S. het vermelde emailadres op de vorige pagina is mijn eigen mailadres, omdat dat van het bedrijf niet vindbaar is (mails worden via de webpagina verstuurd).

De oplossing

Levering van de goederen of terugstorting van de onverschuldigde betaling van €31,40.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Havaianas-store.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Havaianas-store.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen