Wij vinden dat Havee Meubelen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Havee Meubelen: Alcantara bekleding
Details
Klacht
In 2001 kopen wij 2 zitbanken bekleedt met Alcantara. Dit materiaal zou een lange levensduur hebben en was in die tijd zeer gewild bij het pubiek.Na ong. 2 jaar echter begon het materiaal pluisachtige beschadigingen te vertonen , waarna de leverancier is gebeld . Helaas kon die niets voor ons doen en werden wij niet geholpen.
Pas 2 jaargeleden kwamen we er bij toeval achter dat ander klanten in die periode wel zijn geholpen toen zich een dergelijkprobleem voordeed.
Ik heb toen kontakt gezocht met de leverancier van de stof in Belgie, de firma Verjans, die ruiterlijk toegaf dat in die tijd door hen een mindere kwaliteit stof is geleverd vanwege de grote vraag en dat pas 8 jaar geleden deze kwaiteitsfout is hersteld.
Ik heb daarna verschillende pogingen gedaan, in 2 jaar tijd, om Havee meubelen te bewegen om ook ons alsnog te helpen ,echter zonder succes.
Gewenste oplossing
De kern van mijn klacht is :1) Niet geholpen bij de eerste melding en anderen wel ( Schijnbaar niet luid genoeg geklaagd of met het bekende kluitje het riet in gestuurd)
2) Geen actie hunnerzijds toen bekend werd dat er mindere kwaliteit materiaal was geleverd door hun leverancier. Een dergelijke actie lijkt me , ook vanuit het standpunt ban Havee meubelen om hun goede naam te beschermen , niet overbodig.
Oplossing : Leverancier Alcantara levert de stof, Havee meubelen brengt die aan , en ik zorg voor transport van -en naar werkplaats Havee.
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.