Klacht Havensteder: 2 jaar last van buren en word niks gedaan

Rotterdam5314

Heb 2 jaar last van de boven buren. De huizen waar we in leven zijn oude huizen en heel erg gehoorig . De buurman is elke dag ladder zat en er komen elke dag vrienden van hem ook allemaal dronken. Ze schreeuwen de hele dag muziek hele dag stampen met spullen gooien . Heb zo vaak politie gebeld zo vaak overlast formulieren opgestuurd 2 jaar later nog nog steeds bezig . Met mijn gezondheid gaat achteruit zo word helemaal gek kan niet normaal in mijn eigen huis leven als een normale mens . Elke keer bel je politie ze kunnen niks doen elke keer formulieren op sturen. Krijg een telefoontje blijf de formulieren opsturen dan komt het wel goed 2 jaar later word niks aan gedaan . Mijn andere buren zijn hem ook zat iedereen word er gek van . Havensteder niks ze willen alleen maar geld van de huur en verder doen ze geen moer. Zulke woonbedrijven moeten gesloten. Worden. Als je huizen verhuurd dan hoor je ook te luisteren. Aan de huurders anders moet je gewoon stoppen. Met een Woonbedrijf . Veel mensen zijn Havensteder zat omdat er niks word gedaan . Iedereen weet hoe Havensteder is wat kun je er aan doen ?

Ik wil graag en met mijn andere buren dat Havensteder de man uit huis zet of ze geven. Mij een andere huis zodat ik rust heb want na 2 jaar begin je wel gek te worden

Wij vinden dat Havensteder hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Havensteder?