Opgelost door Havensteder: 30cm Instorten vloer van de woonkamer

angry Opgelost
Instorten vloer

4 augustus 2022 zat ik met een paar visite in mijn woonkamer op een gegeven moment voel ik de floor van mijn woonkamer met 30cm naar beneden zakken waar mijn woonkamer in het midden in een hol is ontstaan. Wij horen een harde gekraakt onder de vloer, zelf de buren hadden dat gehoord en de trillingen gevoeld. Ik heb de havensteder coöperatie gebeld en gemeld dat de vloer is in een hol en is is los geraakt van de wand. De inspectie is langs geweest en zei dat het een gevaarlijke situatie is want de hele woonkamer kan naar beneden storten. Havensteder geeft aan dat ik als huurder moer zelf de laminaat weg halen terwijl er is gezegd dat het levensgevaarlijk situatie is, ze willen de laminaat niet weg halen om het niet te beschadigen zeiden hun maar de laminaatvloer is nu al beschadigd. Deze is ook pas neer gelegd. Hoe kunnen ze iemand sturen naar een onveilige plek om wat weg te halen terwijl de situatie heel eng is en onveilig. Ik zou hier een klacht willen indienen tegen deze coöperatie dat door hun nalatigheid van hun achterstallige onderhoud van de huurwoningen. De kruipruimte zit vol met water en dit is bij alle huizen in de buurt waar de draag palen gaan rotten. Het is vandaag bij mij gebeurt maar misschien later is het bij een andere waar wel een dood geval of verwondingen kan ontstaan. Dit is serieus ik ben echt van geschrokken toen ik de gekraakt hoorde en de vloer is gezakt. Dit kan niet ik betaal netjes mijn huur om veilig te wonen maar blijk dat ik in mijn huis ook niet veilig bent. De dames van havensteder zijn ook heel erg brutaal en neem de klacht niet serieus. Ik zoek hulp hierbij ik voel mij niet veilig meer in de woning die op elke minuut in elkaar kan neer storten. Ik heb een video gemaakt van deze verzakking van de vloer als bewijs.

De bedrijf moet inspecteren wat is de situatie onder de vloer en dat deze gemaakt wordt. Mijn nieuwe lamineren vergoeden die ten koste van deze nalatiheid achterstallig onderhoud schade is veroorzaakt
Ik wil mijn geld van mij laminaat.

Wij vinden dat Havensteder hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Havensteder?