Klacht Havensteder: Aanvraag voor aanpassing badkamer lukt niet doordat niet wordt gecommuniceerd door Havensteder.

Klachtnummer
# 321602
Gebruiker
badkamer
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb in december 2017 een aanvraag ingediend voor aanpassing van mijn badkamer i.v.m. handicap voet, ik heb nu een douche in het bad en heb aanpassing naar een douche aangevraagd. Pas na 10 keer klagen wordt ik dan gebeld door een norse meneer Romijn, die mij daarna nooit meer terugbelt. Ik heb hem de laatste keer (2 weken geleden) gevraagd om te communiceren, daarna niets meer gehoord. Ik heb ook per email gevraagd mij schriftelijk te antwoorden, ook dit is te moeilijk blijkbaar.
Bellen met Havensteder is ook geen optie, daar moet je elke keer een halve dag verlof voor opnemen.

De oplossing

Mijn verzoek snel oppakken en mijn badkamer komen aanpassen, niet mij aan het lijntje houden en hopen dat ik het vergeet. Graag ook duidelijke communicatie.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Havensteder hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Havensteder?