Klacht Havensteder: Havensteder is onprofessioneel, wimpelen mensen af i.pv. ze te helpen.

Harpal

Ik heb gereageerd op de woning aan de Crooswijksestraat, ik was een van de 20 kandidaten op het lijstje. Ik heb een email ontvangen van de verhuurmakelaar O. Hageraats dat de advertentie is ingetrokken omdat er geen beschikbare kandidaten zijn. Dit vond ik raar, omdat er minimaal 1 beschikbare kandidaat is, namelijk ik. Vandaar dat ik contact heb opgenomen met Havensteder om verhaal te halen. Inmiddels 1 dag verder en met meerdere callcentermedewerkers gesproken te hebben ben ik nog niet wijzer geworden. De medewerkers van het callcenter geven aan dat het niet mogelijk is om Hageraats aan de telefoon te krijgen en zelf kunnen ze ook geen geldige reden geven waarom de advertentie nou is ingetrokken. Ik vind het zeer onprofessioneel van de verhuurmakelaar en havensteder dat ze zo met mensen omgaan. Ik voel mij totaal niet serieus genomen door de callcentermedewerkers, die wimpelen mij alleen maar af en geven heel nonchalant aan om opnieuw op de advertentie te reageren. Dit is oneerlijk, omdat ik 1 van de 20 kandidaten was en als ik nu opnieuw ga reageren op de advertentie, dan kom ik op plaats 63 te staan. Vandaar mijn officiële klacht bij havensteder, de klacht ga ik ook indienen bij de geschillencommissie en ook heb ik via social media het een ander kenbaar gemaakt over de gang van zaken. Zeer onprofessioneel, de medewerker van Havensteder heeft zelf aangegeven dat dit vaker gebeurt, Havensteder doe er wat aan!!!!! Jullie zijn echt waardeloos, de naam woningbouwvereniging zijn jullie niet waardig. Waarschijnlijk zal mijn klacht ook weer afgewimpeld worden, vandaar dat ik dit ook bij de geschillencommissie en social media ga aankaarten totdat er iemand is die er wat aan doet.

Zorgen dat dit niet meer voorkomt en ik wil weten wat de echte reden is waarom de woning opnieuw aangeboden word. Daarbij zou het fijn zijn als Havensteder opgeleide mensen met empathie aanneemt. En doe wat aan jullie callcenter, dat zou het visitekaartje moeten zijn. I.p.v. onderbetaalde studenten aan te nemen die de telefoon laks zijn en je je het gevoel geven je te willen afwimpelen. Klote Havensteder elke keer gedoe met jullie.

Wij vinden dat Havensteder hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Havensteder?