Klacht Havensteder: Havensteder

Klachtnummer
# 310330
Gebruiker
Gebruiker1529512889
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 25-04-2018 heb ik een bezwaar tegen huurverhoging opgestuurd. Pas op 17-05-2018 heb ik een brief met bewestiging gekregen waarop stond dat binnen 6 weken een beslissing zou ik krijgen.Wat is ook wettelijk bepaald anders zou ik een informatie over vertraging moeten krijgen. Op 28-06-2018 waren de 6 weken afgelopen en ik had nog steeds geen antwoord. Het zelfde dag heb ik contact met Havensteder opgenomen en een advies was om op 29-06-2018 gaan Havensteder bellen, dat heb ik ook gedaan. Er was beloofd dat nog vandaag iemand zou terug bellen. Natuurlijk is het niet gebeurd. De consequentie daarvan is dat per 01-07-2018 ga ik te hooge huur betalen.

De oplossing

De bezwaar z.s.m eindelijk in behandeling nemen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Havensteder hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Havensteder?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen