Klacht Havensteder: Ik wil Mevr. Sakina El Allouchi aanklagen voor nalatigheid, bevooroordeeldheid opruiing en laster

J.Z

Mijn klacht gaat over heel veel dingen die gebeuren en zijn gebeurt op mijn woonadres de Noordburg 23 te Rhoon, Mijn bovenbuurvrouw van nummer 27 diend valse meldingen in over mij en mijn partner waar ik al drie jaar een relatie mee heb. Ik ben hier woonachtig sinds april 2018 en sinds december kom ik erachter dat er al een heel dossier is ontstaan door de vele meldingen van overlast , laster , valse beschuldigingen en insinuaties. De woonconsulent waar ik een klacht tegen wil indienen is Sakina EL Allouchi, Havensteder te Poortugaal, Als woonconsulente hoor je te bemiddelen tussen de bewoners waar de wrijving heerst. Ik was nog nergens van op de hoogte tot ik een uitnodiging kreeg op kantoor. Ik was helaas verhinderd en had ook netjes afgebeld, maar kreeg Mevr. El Alouchi zelf aan de telefoon met een hele dwingende en bevooroordeelde tonatie in haar stem die mij totaal niet aanstond. De meldingen worden voor waar aangenomen zonder dat ik mijn verweer daarover heb kunnen geven . Ik kreeg 31 november 2018 dus een gesprek met Sakina El Allouchi en had mijn vader meegenomen als getuige. Ik moest meer inzicht krijgen in mijn eigen probleem en zorg accepteren , een andere woning accepteren onder voorwaarden dat mijn partner alleen op bezoek zou mogenj komen!!!!!!!. Ik sprak twee dagen later de buurvrouw gewoon normaal aan en vroeg wat er nu aan de hand is en of we als twee vrouwen elkaar gewoon normaal te woord kunnen staan. Nou de wereld was te klein . Ze zou zorgen dat ik zo snel mogelijk was opgerot en dat zou ze met Havensteder wel even regelen, en ik wist niet met wie ik te maken had twee dagen later op 3 januari 2019, ik zal het nooit meer vergeten..... werden ik mijn vriend en nog een kennis van ons overvallen in mijn woning door vier flinke gasten, De een zei wie valt er mijn zusje lastig???!!!! en voordat er maar een woord werd gewisseld werden we besprongen, ik werd door vuisten met leren handschoenen wel 40 x op mijn kaak geslagen waardoor er een gat ontstond,mijn vriend kreeg verschrikkelijke trappen en wie stond daar in het gangetje bij mijn badkamer? de bovenbuurvrouw S. Soares kijkend of we wel goed in elkaar geslagen werden.!!!
Naar het ziekenhuis overgebracht en na het weekend naar Sakina gebeld en hoopte dat ze nu wel inzag dat die meldingen sowieso vals zijn en dat wij verkeerd zijn behandeld en veroordeeld, niks van dat . Het was spijtig voor ons en de beslissing was genomen dat ik een andere woning moet gaan betrekken

Ik wil hier niet eens meer wonen!!!!, ik heb in mijn leven nog niet zulke vieze samenspanningen en opruiing van buren gezien of meegemaakt en wat mij in deze situatie brengt . ik sta heel zwak maar ik heb voor elke verklaring een weerwoord of ik kan bewijzen dat het leugens zijn . maar ik ga niet weg voordat ik mijn verhuiskostenvergoeding terug heb want ik ben hier per april komen wonen via een sloopurgentie er is ruiim 10000 euro geinvesteerd samen met mijn vriend! Ik dacht hier gelukkig te worden en dan word ik weggetreiterd door een jaloerse alleenstaande moeder die waarschijnlijk Borderline heeft,

Wij vinden dat Havensteder hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

J.Z

Ook een klacht indienen over Havensteder?