Klacht Havensteder: Nou me regen pijp is kapot en al de water komt bij mij en me hek en me muren zijn nogsteeds zwart

I.zubcic

Het is al 1 december 2017 was brand bij me onder buurvrouw en havensteder doet helemaal niks het is nu al 1 jaar en 4 maanden veder en nog steeds is mijn balkon niet gemaakt ik ging al 4 keer naar nu kantor en dan zeggen zeg ja me colege gaat u bellen maar dat is helemaal niet zo. Maar onder had ze als gemaakt maar 11 de tazen van schermerhoek 298 capelle aan den ijssel niks die had ook schade op de balkon zo als de hek en regen pijp en balkon is ook zwart van dat brand ik kan helemaal niet op me balkon zitten als het mooi weer is. Door die schade van 1 jaar en 4 maanden die nog niks hebben gedaan maar als ik 1 keer me huur niet betaald dan ga ze wel op je af maar mijn balkon gaat ze niet maken dat vind ik helemaal raar van havensteder .

Ik wil dat het schoon is op me balkon dat ik normaal kan zitten op me balkon en niet met zwarte schade of half regen pijp heb

Wij vinden dat Havensteder hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Havensteder?