Klacht Haxo.nl: Besteling zou verstuurd zijn maar krijg maar geen track en trace, waar is mijn product?

Klachtnummer
# 165796
Gebruiker
Petro
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 14-4-2016 bestelling gedaan deze xou binnen 2 tot 4 dagen worden geleverd.
Contact met klanten service gehad na 5 dagen, werd mij medegedeeld dat het product zaterdag maar uitelijk maandag word geleverd.
Maandag avond krijg ik mail van Haxo pakket is aangeboden aan post nl. en zou van hun een track en trace ontvangen.
Inmiddels dinsdagavond nog steeds niets ontvangen.
Haxo is tel. niet te bereiken voor comentaar dus maar weer een mailtje sturen.
Waardeloos beloftes doen en ze niet na komen.

De oplossing

Mijn product zo snel mogelijk geleverd zonder allerlij smoezen, of mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Haxo.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Haxo.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen