Klacht Haxo.nl: Te late levering

Klachtnummer
# 521267
Gebruiker
Sdavids
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij mijn bestelling heb ik juist producten gekozen welke bij bestelling voor 20.00 uur diezelfde dag verzonden zouden worden. Ik heb besteld om 11.16 en kreeg de volgende dag om 20.39 de verzendbevestiging. Nu wens ik mijn bestelling terug te sturen omdat het te laat is geleverd en mag ik zelf opdraaien voor de kosten. Haxo weigert mijn klacht serieus te nemen.

De oplossing

Mijn retourkosten vergoeden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Haxo.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Haxo.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen